Friday, June 26

My favourite Michael Jacksons' Videos

Multe tastaturi vor bate acum spre a scrie despre aceasta disparitie si cred ca YouTube va inregistra cresteri record pentru toate cantecele lui. Am zis sa mai adaug si eu un mic mesaj. Pentru ca ce a facut el in materie de dans reprezinta inspiratie pentru toti cantaretii de astazi: de la Madonna la Beyonce, Justin T si Usher. Si daca mi-a placut vreodata Michel s-a intamplat datoritacoregrafiilor superbe. Si nu m-am lasat pana nu am invatat pasii de moonwalk, cu care si acum distrez prietenii la petreceri.

Apoi, cred ca din acest moment va deveni sursa inepuizabila de inspiratie pentru multi artisti. In moda, chiar in acest sezon faimosul sacou de la Balmain este inspirat din costumele de scena ale lui Michael. Ceva ma face sa cred ca urmatorul care se va inspira de aici va fi Marc Jacobs...sau poate ca nu, ar fi prea previzibil, nu?


Intrati pe link pentru o coregrafie de break-dance:
http://www.youtube.com/watch?v=aXK5xOJaYHI&feature=related

Topul videoclipurilor mele preferate cu Michael:
1. Smooth Criminal
2. Remember the time: cel cu Eddie Murphy si frumoasa Iman
3. In the closet: cu sexy hot Naomi
4. Say Say Say in duet cu Paul McCartney

1 comment:

Anonymous said...

Daca tot vorbesti de mostenirea lui la nivel fashion, zi si de alea nasoale: adica sosetele albe în pantofii negri!
(lui îi statea bine, diavolul, dar cocalarilor din toate tarile si mai ales din Est, NU!!!)

In lista celor mai tari clipuri, îti sugerez o uitatura si pe "Who is it?" (daca poti, cu castile date tare).

Si vezi c-ai scris "Michale" în titlu.

Related Posts with Thumbnails