Monday, June 8

Pasarela - the end

Ca sa termin cu stirile despre festivalul Pasarela, va scriu despre ce nu am vorbit inca:
- despre expozitiile a doi tineri fotografi, Dan Piersinaru si Adi Bulboaca, pe care inca le puteti vedea la Muzeul National de Arta Contemporana (din Casa Poporului);
- despre targul de moda din ziua de sambata, la care au participat tineri creatori de imbracaminte dar si de accesorii. Am simtit aici un "air" de creativitate si entuziasm, mai ales in sfera bijuteriilor. Nu m-am abtinut si mi-am cumparat un colier de la Carla Szabo.
- despre omagiul adus atelierelor de croitorie din Bucuresti. Am inteles buna intentie a lui Philippe Guilet de a organiza o astfel de prezentare. Totusi in Romania aceasta distanta intre croitori si creatori este foarte mare, poate pentru ca celor dintai le trebuie mai multa rigoare si deschidere.
- despre Valentina Vidrascu: revelatia Bucurestiului. Valentina este din Republica Moldova si are acea iubire fata de simbolurile traditionale romanesti pe care am intalnit-o la toti prietenii mei basarabeni. Face ii superbe si va invit in showroom-ul ei sa achizitionati una. Eu asta voi face la urmatoarea venire in Bucuresti.
Showroom "Valentina Vidrascu"
Str. General Berthelot Henri Mathias nr.5, ap.10, Bucuresti 010163
tel. 031 107 23 69 , mob. 0751101060

Mi-a placut amploarea pe care a luat-o festivalul, raportat la ce a fost anul trecut: multitudinea de evenimente organizate si calitatea exceptionala a invitatilor. As fi vrut ca prezentarile de moda ale celor patru finalisti sa fie organizate astfel incat, fiecare sa adopte o punere in scena care sa-i puna colectia in valoare. Nu am vazut prea mult finalistii de anul trecut si consider ca aici trebuie sa existe o continuitate: depinde de fiecare cum se descurca dupa festival insa relatia cu ei trebuie sa existe, in continuare. M-am intalnit cu Olah de la Rozalb de Mura in cadrul targului de moda...si atat. Pe Maria Lucia Hohan am vazut-o numai la prezentarea atelierelor de croitorie iar pe Carmen Secareanu foarte putin la conferinta lui Didier Grumbach.

Cam acesta a fost festivalul Pasarela. In ceea ce ma priveste o astept pe Laura Popoviciu la Paris si sper ca toti cei patru finalisti sa aibe puterea de a-si construi un drum frumos in acest domeniu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails