Tuesday, November 17

The crazyness around a brand

coada se intandea pana in spatele cladirii

2 cliente care trezite la 7 dimineata au reusit :)


Mi-a placut rochia albastra din piele intoarsa a colectiei Jimmy Choo pt H&M si gandeam ca e stupid..... macar sa-mi iau pantofi, nu? Si m-am trezit sambata la 8, ca sa ajung la 9 si sa prind si eu ceva ...ma asteptam sa fie ceva lume. Gresit....nu era "ceva" lume.....erau 2 cozi imense de pustoaice, in special, care trezite de la ora 6-7 si inarmate cu rabdare si "otravite" cu moda, au petrecut ziua de sambata la coada pentru a prinde ceva din vestita colectie.

M-am dus, am facut o poza si am plecat....nu pot sta la coada de cateva ore pentru o haina....de orice marca e ea! m-am intors luni seara...pustiu, nu mai era nici urma de Jimmy Choo!

Tant pis!

2 comments:

Anonymous said...

Din pacate, conform reclamelor cu care a fost umplut Parisul de 6 luni încoace, pantofii aia semanau mai mult a.. H&M decât a Jimmy Choo!

Te felicit pentru decizia judicioasa de a face o poza si a pleca.

FLORENTINA said...

Evident ca e mai mult H&M, ca doar ei sunt la baza colaborarii. Totusi la fiecare colectie realizata in colaborare cu un creator, ajung sa scoata lucruri de o calitate buna. Cel putin asa a fost cu colectia Matthew Williamson.

Related Posts with Thumbnails