Tuesday, January 19

My favourite actress, star, celebrity ........


Pe 1 ianuarie a acestui an am vazut Julie & Julia, si ce-mi place sa-ncep anul, luna, saptamana uitandu-ma la filme :).....nu ca nu mi-ar placea sa inchei seri si week-end-uri la fel !!!


Meryl este Meryl, adica sublima in jocul sau, in modul in care isi creeaza personajele....nu mai descriu ca-mi pare inutil. Este cunoscuta capacitatea sa de a-si insusi accente si modalitati de a vorbi. Nu am perceput-o niciodata atat de inalta precum aici, si langa Stanley Tucci - actor destul de mic de inaltime - normal ca efectul a fost pe masura. Tucci, unul dintre cei mai carismatici actori pe care ii stiu, a secondat-o intr-un mod subtil, bland, adevarat.


Sigur, la sfarsit mi-am zis ca trebuie sa insist in a gasi placerea gatitului, recunosc ca pana acum nu am gasit-o! Sunt gurmanda si ador bucataria frantuzeasca, insa imi place sa ma pun la masa si sa mi se aduca mancarea decat sa o aduc eu :). Toata apologia din jurul untului atat de reala, de cand sunt in Franta mananc cum n-am mancat niciodata unt cu paine!


Cu acest rol a castigat a castigat pe 17 ianuarie, Globul de Aur pentru "Cea mai buna actrita intr-un rol de comedie sau muzical".


aici conferinta de presa : naturala, eleganta, simpla.....perfecta cu rujul rosu si parul "neglijent" strans! Lectie despre cum sa atragi prin simplitate!
aici trailerul filmului

O sa mai vorbim despre aceasta dna "perfecta" a cinematografiei!

No comments:

Related Posts with Thumbnails