Spuneam aici, ca tot testamentul pe care l-a lasat Vionnet reprezinta un bagaj important pentru a ajuta sa renasca aceasta casa de moda. La acel moment, Matteo Marzotto fostul proprietar al grupului Valentino, cumparase deja faimosul brand, insa eu nu stiam.
In 2008 marca Vionnet realiza o cifra de afaceri de 2,5 milioane €, as zice o suma mai importanta decat te astepti. Sophia Kokosalaki, cea mai celebra creatoare de origine greaca, a asigurat partea artistica si toata lumea a fost incantata de alegerea sa: Grecia antica a fost o sursa de inspiratie inepuizabila pentru Vionnet. A fost urmata de Marc Audibet, un creator pasionat de textile si care s-a implicat mult in cercetarile din domeniu alaturi de cei care au creat Lycra: DuPont.
Apoi a venit Matteo Marzotto care a cumparat-o si iata ca, aventura Vionnet reincepe, cu un director artistic - Rodolfo Paglialunga - care a fost asistentul Miucciei Prada vreme de 12 ani si care a creat o prima colectie resort 2010. Interesant este cum un brand frantuzesc devine proprietatea unui grup italian si a unei persoane care, nu ascunde deloc ca va promova "savoir faire-ul" italian. Se numeste globalizare.
Colectia se afla deja in vanzare pe net-a-porter.com!
Vor reusi?
2 comments:
Poate vor reusi, vad ca sunt creatii foarte frumoase...
Da, si preturile nu par inaccesibile (pentru clientela vizata, desigur, pentru ca o bluza la 650 de euro si o rochie la 1,500 nu pot privi decât ca la muzeu).
Superbe, însa, si eminamente purtabile. Banuiesc ca si materialele sunt de o noblete impecabila...
Post a Comment