Sunday, May 9

Looking for a rose perfume


Rose Pivoine / Parfums de Nicolai

3 fleurs / Parfum d'Empire

Diabolo Rose / Les Parfums de Rosine

Red Roses / Jo Malone


Rose Ikebana / Hermes


Rose Absolue / Annick Goutal


Rose de Nuit / Serge Lutens

Secret de Rose / Les Parfums de Rosine

Une Rose / Les Editions de Frederic Malle



Paris / Yves Saint Laurent


Nu stiu daca vi s-a intamplat, insa eu la un moment dat am fost total plictisita de orice parfum: aveam sentimentul ca totul este la fel, ca nebunia asta cu parfumuri de nisa, parfumuri de marca, ingrediente naturale, chimice, bio, explicatii si teorii, ma facuse sa-mi pierd tot interesul si sa nu mai stiu ce anume imi place. Am luat o pauza si au fost momente in care am experimentat zile fara parfum. Nu zic ca a fost usor, pentru ca dimineata s-a creat un automatism, de care iti dai seama numai in momentul in care vrei sa renunti la parfum: imi spuneam ca 'gata, azi fara parfum' si ma trezeam cu degetul pe pulverizator si cu dara de parfum in aer.

Apoi, asa din senin mi-am dat seama ca-mi doresc un parfum de trandafiri: nu mai vroiam ambra si parfumuri grele, nu mai vroiam aroma orientala, miere, tamaie, iasomie, mosc sau vanilie. Vreau un parfum in care mirosul de trandafir sa fie fara echivoc, precum mirosul petalelor de trandafiri pe care mamele si bunicile noastre le foloseau pentru dulceata. Si am inceput sa-l caut impunandu-mi o singura regula: sa nu ma grabesc.

Asa am ajuns la Frederic Malle unde era sa uit de aceasta regula si sa cumpar "Un Rose". Bine ca n-am facut-o pentru ca astfel am descoperit o intreaga oferta de parfumuri de trandafiri. Problema este ca in final nu stiu ce sa-mi cumpar.....ei, bineinteles ca am vreo 2 favorite printre toate acestea, insa sincer toate ma atrag prin ceva (scriu apeland la amintirea olfactiva, deoarece toate aceasta cautare dureaza de prin noiembrie)

Rose Pivoine / Parfums de Nicolai: fin ca o adiere
3 Fleurs / Parfum d'Empire: este povestea de dragoste in viziunea lui Marc-Antoine Coticchiato, creatorul si parfumeur-ul acestei marci; cele trei flori sunt iasomie, tuberoza si trandafir si imbinarea dintre ultimele doua mai ales, este perfecta pentru zilele de primavara.
Diabolo Rose / Les Parfums de Rosine: un trandafir combinat cu menta si desi exista mai multe marci care fac aceasta combinatie, eu ma gasit-o pe aceasta foarte originala si foarte tonica: trandafirul romantic si "nebuna" de menta, parca ar fi cuplul Venus - Marte din mitologie :). Les Parfums de Rosine este marca trandafirilor, toata linia de parfumuri are la baza aceasta floare.
Red Roses / Jo Malone: discret si linistit, fara multe complicatii. Vanzatoarea mi-a propus sa combin cu un altul, asa cum este oferta acestei marci care te ajuta sa combini mai multe parfumuri.
Rose Ikebana / Hermes: simplu (in viziunea de "simplu" a lui Ellena) si la fel de discret
Rose de Nuit / Serge Lutens: cel mai tulburator dintre toate, pentru seri de august incarcate de caldura sau seri de decembrie cu temperaturi cu mult sub minus. Te poate invalui precum un voal de bumbac sau o esarfa de cashmir.

No comments:

Related Posts with Thumbnails