Wednesday, October 6

Italy, again!


gradina interioara de la 10CorsoComo

Din nou in Italia. Din cauza faptului ca trenul ce trebuia sa ma duca de la Florenta la Milano a avut 45 minute intarziere am profitat sa vad din nou magazinul superb al Officinei Santa Maria Novella. De data aceasta am facut alte poze pe care le gasiti mai jos.

In Milano am vrut sa vad selectia pe care cei de la 10CorsoComo au facut-o pentru sezonul de iarna. Culoarea predominenta este negrul si cateodata imi spun ca degeaba creatorii isi petrec noptile in incercarea de a creea imprimeuri originale si combintii de culori. In final buyerul alege ce il asigura pe el si cifra lui de afaceri : negrul, culoarea pe care se bazeaza toata lumea. Moda are in acest moment trei mari obsessi : negrul, magazinele create de Peter Marino si reclamele cu Kate Moss. Daca mai vad o marca, oricare ar fi ea, ca o pun pe Kate Moss in poza cred ca le scriu o scrisoae de protest. Asta demonstreaza ca acest domeniu creativ poate fi si foarte repetitiv de multe ori. Altfel Chanel si Dior se bat pe toate planurile insa cand e vorba de designe-ul magazinului apeleaza exact la acelasi personaj. Mi-e foarte greu sa cred ca nu mai exista in toata aceasta lume un altul pe putin la fel de creativ precum Marino.

No comments:

Related Posts with Thumbnails