In Milano am vrut sa vad selectia pe care cei de la 10CorsoComo au facut-o pentru sezonul de iarna. Culoarea predominenta este negrul si cateodata imi spun ca degeaba creatorii isi petrec noptile in incercarea de a creea imprimeuri originale si combintii de culori. In final buyerul alege ce il asigura pe el si cifra lui de afaceri : negrul, culoarea pe care se bazeaza toata lumea. Moda are in acest moment trei mari obsessi : negrul, magazinele create de Peter Marino si reclamele cu Kate Moss. Daca mai vad o marca, oricare ar fi ea, ca o pun pe Kate Moss in poza cred ca le scriu o scrisoae de protest. Asta demonstreaza ca acest domeniu creativ poate fi si foarte repetitiv de multe ori. Altfel Chanel si Dior se bat pe toate planurile insa cand e vorba de designe-ul magazinului apeleaza exact la acelasi personaj. Mi-e foarte greu sa cred ca nu mai exista in toata aceasta lume un altul pe putin la fel de creativ precum Marino.
No comments:
Post a Comment