Monday, June 1

Pasarela - photos

Philippe Guillet - "initiatorul festivalului Pasarela", Dna Roxana Teodorescu - director al MNAR si Dl Henri Paul, ambasadorul Frantei la Bucuresti
Sylvie Grumbach (sora lui Didier Grumbach si fondatoarea biroului de presa 2emeBureau), Richard Rene si Gert van der Keuken, director artistic al biroului de tendinte Trend Union. Sylvie si Gert au facut parte din juriu.

Prezenta din lumea filmului in seara de gala prezidata de Pierre Berge: Corneliu Porumboiu



...si Cristi Puiu...ma rog, ce s eintelege din profilul lui deoarece chiar nu am reusit sa fac o alta poza cu el.



Pierre Berge si Dna Teodorescu




Imi plac creatorii care se imbraca in creatiile proprii: Lena Criveanu.





cu Adrian Oianu, imbracata intr-o rochie creata de el. Am ales-o pentru ca mi-a placut sincer: pentru eleganta relaxata pe care o inspira si pentru ca era lucrata frumos si cu grija. Mi-a placut bucuria de pe fata lui cand m-a vazut purtand-o...este, la urma urmei, marea satisfactie a unui designer: sa-si vada creatiile purtate.



Un cuplu frumos: Doina Levintza si Dan Coma.



Afisul expozitiei: Omagiu YSL.

No comments:

Related Posts with Thumbnails