Sunday, March 20

NOI OBSESII: salile de cinema

Refuz sa-mi cumpar un "home cinema" pentru ca-mi plac prea tare salile de cinema, nimic nu le poate inlocui. Mi-am facut un abonament lunar la cinema si pentru 30€ vad filme nelimitat. Asa se face ca am vazut o maaare parte din ce a fost la Oscar anul acesta...in afara de "Black Swan". Parerile despre acest film sunt atat de impartite ca-l voi lasa mai la coada. Si apoi prea marea publicitate "ucide" curiozitatea.

In schimb am vazut "The Fighter" film despre care aici in Franta s-a vorbit mult mai putin, desi este unul dintre cele mai bune ale anului. Christian Bale merita fiecare particica din Oscarul castigat: slab, cu obrajii trasi, intr-o permanenta agitatie si agresiv, intruchipeaza perfect un fost boxeur care se rateaza din cauza drogurilor si care spera sa-si retraiasca gloria prin cariera fratelui sau, jucat bine de Mark Walberg.




Ultimul film al fratilor Cohen "True Grit" cu Jeff Bridges si Matt Damon este si el o mica bijuterie. La fratii Cohen te duci ca sugativa alba si accepti sa te imbibi cu orice poveste zic, indiferent cum o zic. Filmul este probabil cel mai normal din cariera lor: adica are inceput, cuprins si incheiere :). Jeff Bridges intruchipeaza un cowboy alcoolic, plin de curaj si de incredere in sine si in pistoalele sale. A nu se rata!

No comments:

Related Posts with Thumbnails