Thursday, November 8

In curand vesti noi

Este mesaj de "pasaj", ca sa zic asa. Sunt extrem de prinsa cu proiecte, care mai de care mai ample si desi am incercat sa scriu de vreo cateva ori chiar nu mi-a parut ok sa public pe blog si am sters. Promit sa revin in weekend, am ce zice insa trebuie sa gasesc si modalitatea de a o face frumos. Nu va pot "bombarda" cu niste informatii seci, nu?

Pana la urmatorul mesaj, aflati ca sunt ok, ca aici s-au pus in vanzare bomboanele de Craciun de vreo 2 saptamani deja - marketingul asta o sa ne impinga sa le vindem din august, in cativa ani - ca astept luminitele de pe Champs Elysees si ca in continuare imi place ce invat la Institut. Apoi am aflat ca sunt prima romanca care a fost admisa aici - chestie care ma bucura evident - insa trebuie sa recunosc ca uneori faptul ca nu vorbesc perfect franceza ma frusteaza. Dar lasa ca ajungem noi sa o vorbim mai bine!

Deci pe weekend si astept mesaje de la voi.

3 comments:

Unknown said...

Bravo, Florentina pentru ca esti prima din Romania admisa la insitut. Prima si de la IFAG? :)

diana said...

hehehe, daca ar stii italienii ce-i asteapta! ca-i va manage-ui in moda o romanca:) cred ca-i indicat sa nu-ti faci [probleme cu perfectiunea limbii franceze, imbogateste vocabularu' de cuvinte tiganesti...ca sigur o sa aprecieze toti multiculturalismul de tip renascentist:) avelo bahtalo!
te pup si succese la ciordeala de knowledge..si cat mai multe bucurii olfactive pana la Craciun! ce culoare are anu' asta pomu' de Craciun , e mov ? se merge pe principiu' anu' asta "roz e verde"?:)))

io beau doar ceai, ma bucur ca pluoa si astept iarna... si imi vine sa scriu.

blaga said...

aloo!! aici nasu la aparat!

io zic sa mai lasam un pic treburile cotidiene si sa incepem sa ne gandim un pic si la noi si la "minunatiile" de familii pe care le avem. asadar, unde mancam masa de craciun? si mai ales unde o bem? aa...si de unde ne luam cadourile, de sub care brad? si pe unde colindam?

Related Posts with Thumbnails