Tuesday, December 11

Sushi in Saint Germain





Acum ceva timp am descoperit in cartierul Saint Germain o straduta mica si pe cat de ingusta pe atat de plina de restaurante....cred ca sunt in total vreo 8: corean, tailandez, japonez, italian, japonez, francez....

Unul din cele doua japoneze este foarte simpatic, cu un bar lung la care se prepara sushi din carnea de peste proaspat, asezata frumos in fata clientului. In spate oarecum, intr-o camera mica mai sunt 3 mese. Asta e tot, insa tot timpul cand am trecut pe acolo era full, orarul este foarte strict: in timpul zilei de la 12.30 - 14.00 - "Sfanta pauza de masa" - apoi se inchide si se mai deschide seara de la 19.30 pana la 22-22.30. De obicei se fac rezervari pentru ca altfel nu prinzi loc.

De cum am vazut localul am inteles ca trebuie sa fie unul bun de sushi si mi-am zis in gand ca, de cum ajunge Sokratis la Paris il duc acolo. Sokratis care este brailean nu prea iubeste pestele, pe cel crud nici atat, asa ca nu prea am avut sansa, mai ales ca nu vroiam sa-l vad uitandu-se la mine, in timp ce el probabil ar fi baut un sake si atat. Deci, cu Sokratis nu am reusit.

Cand a venit prietena mea, Creata din Strasbourg :) la Paris gata, am zis ca in sfarsit am cu cine merge la sushi in Saint Germain. Bucurie mare, ii laud localul si ne indreptam spre cartier. In fata restaurantului, Creata se invarteste, se suceste si in final imi marturiseste ca ei nu prea ii place sushi si ca prefera altceva. Asa ca iata-ne vis-a-vis, in restaurantul thailandez unde mancam bine, dar..... nu e sushi. Deci, nici cu Creata nu reusesc.

Week-end-ul trecut vine Diana la Paris. Stabilim sa ne intalnim si de data asta ii propun si ei localul. Norocul meu, atat ea cat si prietena cu care a venit, adora sushi si in sfarsit! iata-ne la masa, savurand peste crud, orez fiert, sake cald si niste specii de scoici-melci de care sincer m-am atins dar numai atat, caci nu mi-au placut. Asta a fost asa din partea casei.

Am poze si asta e motivul pentru care v-am scris povestea, ca sa stiti ce-i cu ele pe blog.

Concluzie: daca veniti la Paris stiti unde va duc, da? Buget: intre 18-25 eur.
PS: am uitat sa va zic, joi este anuntata o alta greva - cred ca e anul grevelor in Franta. Sa vedeti ce povesti va scriu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails