Sunday, February 24

Parisul primavara si CD




Pai, se pare ca la ultimul mesaj am facut miscari gresite si nu l-am publicat....din pacate. Nu il mai pot rescrie, mi-e greu, asa ca o sa trecem la urmatorul.

Urmatorul este despre acelasi Paris, pe care l-am regasit intr-o zi de septembrie si care, iata acum in sfarsit de martie se transforma in acel Paris parca din filme. Pentru ca deja sunt pomi in floare si pentru ca ma astept ca, o data ce iarba va transforma in gazon bucati mari de parcuri, sa fie invadat de parizieni si turisti.

Imi place Parisul cel mai mult in acest anotimp.....si mi-e teama, pentru ca trebuie sa continui cu acelasi nivel de concentrare. Trimestrul se incarca de la o saptamana la alta cu proiecte si lucrari de grup: vom face un proiect cu cei de la L'Oreal - divizia produse de lux. Apoi cei de la Dior ne-au prezentat o problematica pe care trebuie sa o rezolvam in cadrul altui proiect.

Trebuie sa va povestesc cu Dior....pentru ca in momentul in care pronunti acest nume te astepti sa ai in fata nu stiu ce fitzosi infumurati si inaccesibili. Si in final, au venit 3 tineri, din care 2 absolventi de IFM, super simpatici si modesti. Am vazut, printre altele un film despre Christian Dior, despre toata revolutia pe care a produs-o in perioada de dupa cel de-al doilea razboi mondial cu al sau "total look", despre moartea subita si inceputul unei alte "vieti" in lumea modei a unui foarte tanar de pe atunci - Yves Saint Laurent (avea numai 21 de ani) - care este propus sa continue creatia casei Dior. Apoi perioada cu Gianfranco Ferre - care a murit anul trecut - culmea, ca si Dior, tot in vacanta si prezentul cu John Galliano - artist si actor, care stapaneste perfect arta cusutului si reuseste sa creeze rochii fabuloase. La istoria modei, in primul trimestru am invatat toate astea insa acum era simpatic sa privim perspectiva celor de la Dior.

Intru din cand in cand in magazinul Dior de pe Avenue Montagne. Sa nu credeti ca Champs Elysees este cel mai de lux bulevard. Este cel mai comercial e adevarat si cel mai vanat de anumite marci datorita traficului imens de cumparatori turisti care cheltuie fara sa mai socoteasca, pentru ca sunt in vacanta si se plimba pe cel mai faimos bulevard din lume (apropos, lantul H&M este "blocat" sa-si deschida un magazin pe acest bulevard). Deci nu Champs este cel mai de lux ci Avenue Montagne, care se gaseste chiar langa scoala si pe care suntem obligati sa-l "batem" ca sa stim ce mai face cate-o marca.

Cateodata, dupa cursuri cand sunt obosita si simt ca ma lasa puterile si motivatiile, schimb ruta si o iau catre metrou pe Av Montagne. Si ori imi lipesc nasul de vitrine - au francezii o zicala gen "a linge vitrinele" - ori intru de-a dreptul fara sa ma las intimidata de bodyguard-ul in costum 4 ace care imi deschide usa.

Revin la magazinul Dior: este aproape muzeu, renovat de curand pentru ca s-au implinit 60 de ani de existenta a casei si in care arhitectul a declinat culoarea gri - preferata de CD - in peste 50 de nuante. Stiu asta ca am citit :). Vanzatoarele si vanzatorii, impecabili din cap pana in picioare, inutil sa spun cat de bine cunosc toate produsele si cum se prezinta in fata cumparatorilor. Cumparatorii - ce-mi place sa trag cu coada ochiului sa-i vad ce cumpara si cum arata. Se vorbeste in soapta, vase mari de flori, mobilier elegant si cele mai scumpe rochii pe care le-am atins vreodata - sunt expuse si modelele din defilee, cele de haute-couture.

Imi pare rau ca nu am aparat - inca o data....faceam repede niste poze, inainte sa ma vada vreun nene. Insa am gasit pe net si ma bucur ca sa vedeti si voi despre ce vorbesc.

Poate ca nu e o idee rea sa va descriu toate magazinele de pe Montagne aici pe blog, e interesant: Chanel, Botega Venetta, Gucci, Armai, LV, Elie Saab, etc....fiecare cu interiorul sau, cu genul sau de lux, cu imaginea de marca perfect realizata cu ajutorul designului si a vitrinelor. In fata boutique-ului Chanel, boschetii de verdeata sunt tunsi in forma logo-ului, cele doua "C" - ul de la Coco Chanel.

Cam asta, ma culc pentru ca e tarziu si incepe o saptamana plina plina, astept sa se faca vineri si sa zbor spre casa si va urez saptamana buna si inceput de primavara frumos. Aici ghioceii s-au dus de mult, e vremea zambilelor deja.

No comments:

Related Posts with Thumbnails