Friday, May 16

Seara la Ambasada





Ca sa termin si subiectul cu romanii v-am atasat niste poze de la o seara organizata de Ambasada Romaniei cu ocazia venirii lui Tariceanu in Paris, acum ceva saptamani. Postez tarziu pentru ca am uitat ca am facut poze ca sa le pun pe blog. Prin asociatia de romani din care fac parte am fost invitati de ambasador, care doreste a fi foarte mai aproape de toti romanii care studiaza in Franta. De exemplu, peste 2 saptamani se organizeaza o "Garden Party" la care suntem invitati din nou: cu muzica, vor canta Nightloosers si cu cina.

Deci m-am dus, am socializat si am avut surpriza sa o intalnesc pe Rona Hartner - care era cu mama si cu bebele - si care a acceptat, zambitoare, sa-i fac o poza. In Franta tipa e destul de cunoscuta, am colegi care ii stiu muzica si i-au cumparat albumele si, in iarna, erau afise cu spectacolul ei in statiile de metrou. Iar filmul care a facut-o cunoscuta, Gadjo Dilo, se pare ca a fost un succes. Nu l-am vazut insa sunt curioasa.

Ah, tot acum cateva saptamani bune si tot prin Asociatie am aflat de un concert de jazz "manouch", adica tiganesc al unei formatii compuse numai de francezi - cu studii serioase de muzica - si care au fost influentati de muzica din Estul Europei. Formatia se numeste "La Palinka", concertul a fost superb si l-au avut ca invitat pe Roberto de Brasov, un rom care si-a ratat cariera de manelist din tara, ca sa cante la Paris din acordeon. Tipu est super talentat - ma rog ca orice rom, nu? - si va trimit link catre site-ul lui ca sa ascultati cel mai frumos cantec de acordeon pe care l-am ascultat vreodata.





Deci poze de la ambasada si cu Rona, imbracata intr-un fel original si in alt fel destul de "varza".

No comments:

Related Posts with Thumbnails