Saturday, June 7

Monsieur Nastase





Pe Ilie Nastase l-am vazut in timp ce ii aratam tatalui meu Galeriile Lafayette. Nu am fost vreodata vreun fan si eram prea mica in perioada cand el era o vedeta a tenisului mondial. Apoi revistele mondene prezentau, din cand in cand, franturi din viata sa personala.... insa ma interesa prea putin.


Cartea sa autobiografica, tradusa in franceza, era de vanzare in raionul de imbracaminte sport si un afis anunta sesiunea de autografe pe care urma sa o dea in jumatate de ora. Am asteptat si noi sa-l vedem - mai mult la insistentele tatalui meu - si in final, castigata de modestia sa, am cumparat cartea. Toate veniturile provenite din vanzarea acestei carti vor fi varsate unei asociatii romanesti, "Scheherezada", pentru actiunea "Stop Cancer" - si acesta este un alt motiv pentru care am cumparat-o.


Am stat si eu la coada si am asteptat sa imi dea un autograf - vroiam sa o fac cadou cuiva, insa in final afland ca persoana respectiva nu este pasionata de tenis, am renuntat. Cand m-a auzit vorbind romana primul lucru pe care mi l-a zis a fost "va multumesc ca ati cumparat aceasta carte".


Pentru mine a fost o lectie de modestie si bun simt pe care nu o voi uita vreodata..... si dintr-o data ma devenit fan Nastase :)



1 comment:

Unknown said...

Iata o surpriza... nu stiu de ce, aveam impresia ca e un VIP ca toate celelalte, plin de el, agresiv, prostovan... Mersi pentru postare, mi-ai schimbat ideea preconceputa.

Related Posts with Thumbnails