Thursday, June 25

Bucharest's Concept Stores

Raionul 4
vechea campanie Razvan Ciobanu - horror!!!

noua campanie Razvan Ciobanu - ok!


Am avut timp de data asta sa vizitez si cateva din magazinele despre care am auzit din reviste, dar pe care nu prea am avut cand sa le vad.

Am vazut Raionul 4 si Raionul 6 si mi-au placut pentru ca aduc o tusa de modern atat in oferta de imbracaminte si accesorii care se gaseste in Bucuresti, cat si din punct de vedere al modului de a fi a unui magazin. Preturile sunt pe masura brand-urilor pe care le comercializeaza (Maison Martin Margiela, Dries Van Noten, Brunello Cucinelli, Acne) insa cred ca targetul lor nu are vreo problema cu asta. Raionul 6 imi pare o initiative comerciala foarte inteligenta si nu putine persoane din grupul meu de prieteni stiau de el. Nu am inteles insa de ce trebuie sa existe o sonerie la Raionul 4…ca strategie de marketing pentru ai sublinia caracterul « high-end »? Si de ce la Raionul 6 exista 2 vanzatori intr-un spatiu atat de mic ?

Am mai vazut magazinul lui Razvan Ciobanu situat pe calea Victoriei si nu mi-a placut. Deja mi-e foarte greu sa sesizez imaginea acestui brand. Si apoi aceeasi incoerenta o observ si in magazin…si nu stiu de ce intr-un magazin de creator trebuie sa gasesc parfumuri si alte mici produse de « beauty ». Ca si cum ducandu-ma la Tom Ford vad si parfumuri Yves Saint Laurent sau Chanel. Ce-mi place acum la Ciobanu este reclama actuala cu Diana Dondoe…spre deosebire de anterioara care este atat de demodata. Exista printre cititoarele acestui blog vreuna care si-a cumparat vreun articol Ciobanu de la respectivul magazin ? Chiar as vrea sa stiu daca vinde.

The Mews – l-am vizitat in primavara pentru prima oara si mi-a placut atat ca oferta cat si ca design si concept de magazin. Acum arata la fel de impecabil : vitrina, merchendising, design. Dupa cum suntem obisnuiti, calitatea unui magazin sau a unui serviciu scade direct proportional cu trecerea timpului…de aceea apreciez cand vad aceeasi calitate de la an la altul…sau de la sezon la sezon.

The Place este o copie destul de reusita a lui Colette din Paris. Este si magazinul in care am vazut creatori romani si am apreciat mini-expozitia lui Carmen Secareanu. Eu cred ca aceasta creatoare ar putea construi o marca puternica daca ar avea un plan de afaceri la fel de puternic.

As dori ca nu numai magazinele scumpe sa fie inventive ci sa existe acelasi mod creativ de a expune marfa sau de a crea o atmosfera particulara si la cele mai ieftine.

Ah si inca ceva, chiar trebuie sa cumpar ceva scump pentru ca vanzatoarea sa-mi zica « buna ziua » cand intru intr-un boutique sau intr-o locatie, de orice fel ar fi ea : farmacie, alimentar, bar….etc? Pentru ca asta am observat acum : toate vanzatoarele de la aceste concept-store-uri mi-au dat « buna ziua » la intrare si mi-au zis « la revedere » la iesire. Celorlalte le-a pasat prea putin.

1 comment:

Anonymous said...

La faza cu "buna ziua", te-a stricat Parisul! La Bucuresti nu se zice buna ziua asa, toata ziua buna ziua beeeeeeey!

Related Posts with Thumbnails