Friday, May 7

Interviu Florence Muller in revista The ONE

Florence Muller este una dintre cele mai respectate personalitati din domeniul modei frantuzesc: istoric si profesor, ea a pus bazele primului muzeu de moda din Franta. Am intalnit-o pentru a-i lua un interviu si a afla mai multe despre culisele expozitiei YSL de la Paris, expozitie al carui curator este. Mi-am facut un obicei din a intreba diversele personalitati pe care le intalnesc, ce stiu despre Romania, din dorinta de a avea si un alt punct de vedere, de a descoperi aceasta tara prin ochii strainilor.

"Ce stiti despre Romania ?
Nu stiu mai nimic pentru ca nu am fost acolo. Stiu alte tari din zona deoarece sotul meu este sarb, tatal sau este ceh, sunt implicata in aceasta lume pe care o iubesc mult. Chiar inainte de a-l cunoaste pe sotul meu eram atrasa de aceasta zona a Europei. Una din prietenele mele cel mai bune a fost de origine romana. Cred ca intuitiv va pot spune ca-mi place modul de a fi al acestor oameni, sesibilitatea la arta si cultura. Toti oamenii pe care i-am intalnit in calatoriile din Europa de Est erau foarte cultivati. Cand am fost la Belgrad in anii 80 eram uimita ca oamenii erau informati mai bine decat mine de cea ce se intampla la Londra si Berlin. Pentru mine acest tari din Europa de Est sunt romantice…stiu ca lumea zice ca Parisul este romantic si sunt de acord dpdv arhitectural, insa nu gasesc ca oamenii sunt foarte romantici la Paris.

Ati vazut colectia lui Carmen Secareanu de la IFM?
Da, am vazut-o si mi-a placut mult…si am regretat ca nu a fost tinuta mai mult in cladirea IFM-ului. Am auzit multe persoane care si-au exprimat entuziasmul in fata colectiei ei. Problema este sa continue asa."

Gasiti acest interviu in nr. din luna mai al revistei The ONE.

No comments:

Related Posts with Thumbnails