Friday, May 28

McQueen: to be continued

Spuneam aici ca moartea lui McQueen va forta pe cei ce lucreaza pentru aceasta casa de moda sa scoata in evidenta si sa perpetueze codurile stilistice ale marcii. Nu este usor avand in vedere ca totusi este vorba de o marca tanara ce inca lucra la constructia acestui lucru. La acel moment pentru mine era evident « capul de mort » ca simbol ce putea fi asociat cu imaginea McQueen. Nu m-am inselat deoarece acesta este folosit in « gros plan “ pentru reclama de ochelari de soare a acestei veri, reclama peste care am dat rasfoind ultimul numar din Dazed and Confused.
Si o veste ce multa lume o astepta a fost difuzata astazi in presa : directia artistica a acestei marci va fi preluata de colaboratoarea lui McQueen, Sarah Burton. Probabil ca putini sunt cei care o cunosc avand in vedere ca avea unul dintre acele joburi ce permit, din umbra, sa sustina prin munca ideile creatorului. Este dovada faptului ca de fapt in moda, in spatele acestor « vedete » care trebuie sa creeze spectacol pentru a atrage atentia, stau oameni ce-si fac treaba in afara sclipiciului si paietelor pe care revistele si prezentarile de moda il intretin. Nici un creator nu poate ajunge la performante atat de inalte singur, este sustinut de oameni de talent care de cele mai multe ori suporta din dragoste pentru domeniu sau dintr-o mare prietenie pentru respectivul creator, cele mai dificile situatii date de un ego exacerbat sau de o personalitate extrema. Nu am auzit sa fie simplu sa lucrezi pentru nici un creator pana acum.

No comments:

Related Posts with Thumbnails