Sunday, June 6

40 de ani de Kenzo


Anul acesta marca Kenzo serbeaza 40 de ani de existenta si saptamana trecuta am vazut in vitrinele magazinului din Place de la Madeleine colectia speciala realizata pentru aceasta ocazie. Trebuie sa recunosc ca am o feblete pentru universul acestei marci despre care v-am mai vorbit si aici : plante si flori, animale, atmosfera zen, calm si toleranta. Ca si pret-à-porter cred ca mi-as dori-o un pic mai moderna, desi toata forta sa rezida din faptul ca este atemporala, Kenzo nefiind o marca care sa-si doreasca cu orice pret sa fie in pas cu moda. Si tocmai aceasta dorinta de a-si vedea cu calm de imaginea sa intr-o lume nebuna a modei imi place. Linia de parfumuri si de cosmetice este in totala concordanta cu aceasta imagine si una dintre cele mai frumoase care pot apartine unei marci de pap. Flower, Kenzoki, l’Eau par Kenzo, Jungle, Parfum d’Eté, Kenzo Amour, Eaux des Fleurs sunt nume care iti capteaza atentia si te atrag in lumea lui Kenzo. Pentru o experienta senzoriala deosebita invit sa mirositi gama cosmetica Kenzoki sau sa vizitati spatiul La Bulle Kenzo de la Paris. Pentru cei care nu sunt la Paris va trimit acest filmulet si invitatia la o calatorie pe acoperisurile Parisului pe o ploaie de maci prin site-ul Flower by Kenzo.


No comments:

Related Posts with Thumbnails